Godine 2021. vodeći svjetski draguljari Swarovski krenuli su s potpunim renoviranjem svojih trgovina u sklopu svojeg većeg rebranda. Osim novog amblema labuda, kreativna direktorica Giovanna Engelbert ponovno je osmislila oko 30 trgovina brenda diljem svijeta i pokrenula 28 novih konceptualnih trgovina u sklopu njihovog projekta Wonderlab koji je njihov nakit dignuo na još višu razinu.
Svijet kristala u kojem se susreću znanost i magija, gosti mogu lutati laboratorijem inspiriranim sjedištem Swarovskog, metaforičkom trgovinom slatkiša i šahovskom sobom punom suptilnih naklona njihovom austrijskom nasljeđu. Kako se više trgovina otvara, iskustvo varira ovisno o lokaciji, stvarajući gotovo suptilan izazov za obožavatelje da iskuse sve što svaki Wonderlab soba za nakit ima za ponuditi.
Godine 2017. Tiffany&Co. predstavili su svoj Blue Box Cafe, doživljaj “Doručak kod Tiffanyja”, gdje gosti mogu prigrliti nakit kroz svoju unutrašnju Holly Golightly. Prvo lansirana u svojoj glavnoj trgovini na Petoj aveniji u New Yorku, kuća je svoj koncept donijela preko Atlantika u londonski Harrods 2020.
Proslavljajući 150 godina u Londonu i 185 godina od njihova osnutka, Tiffanyjeva izložba za nakit Vision&Virtuosity u galeriji Saatchi vizualno je zabilježila sedam poglavlja kreativne inovacije, zajedno s virtualnim i stvarnim probama slavnih komada.
Iskustvo je uključivalo senzornu stimulaciju posvećenu željenim zaručničkim prstenima kuće gdje su posjetitelji bili učahureni u zvukove tihih zvona i njišućih loza srca od svilenog papira dok su ih poticali da pišu ljubavne poruke na interaktivnim zidovima. U konačnici, fantastičan prikaz naslijeđene marke za nakit s modernim zaokretom koji odzvanja duhom njihove marke.
Suvremeni brend Pandora još je jedan koji je oživio njihov nakit u trgovini. Utemeljeni na uvjerenju da će nešto što ste napravili uvijek značiti više od nečega što ste kupili, pozivaju posjetitelje da se susretnu s obrtnicima, osjete metale i budu utjecajni igrači u izradi njihovog privjeska po narudžbi.
Od radionica do individualnih konzultacija koje se mogu rezervirati ili posjeta. Pandora ide dalje od brige o svojoj klijenteli, oni podižu zavjesu — dajući novo iskustvo i potičući vezu sa klijentima koja ih tjera da se vraćaju po novi nakit cijelo vrijeme.